Comnet'ten hangi operatöre geçtiniz.
44
●2.592
- 06-12-2024, 21:28:17Arkadaşlar birde şeyi sorcam bizim binaya fiber yeni geldi binanın girişine fiber ankastre kutusunu taktılar ama dairede fiber kablosu yok. Operatörler bu kabloyu çekiyor mu yoksa bizim başvurudan önce daireye kabloyu çektirmemiz mi lazım ?
- 06-12-2024, 21:32:02Belli bir mesafeye kadar çekiyorlar fazlasına para alıyorlar da operatöre göre değişiyor diye biliyorum.erdemirblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2024, 21:35:33Kutu bizim dairenin direkt altında maksimum 10 metre vardır. Pazartesiye kadar beklicez mecburen pazartesi günü arayıp bir sorayım hocam teşekkürler.RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2024, 21:44:28Bize fiber kutu geldikten 1 hafta sonra kabloları tüm daireye kendileri çekmişlerdi. Kimse fiber kullanmıyor benim dışında ama tüm dairelere çektiler. Arama vs yapmadım. Sizede kutu yeni geldiyse biraz bekleyebilirsiniz.erdemirblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2024, 22:25:33Telekom baglatmak isterseniz yaz kral, bolgesel kampanya varmi yokmu bakarimahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle