Arkadaşlar birde şeyi sorcam bizim binaya fiber yeni geldi binanın girişine fiber ankastre kutusunu taktılar ama dairede fiber kablosu yok. Operatörler bu kabloyu çekiyor mu yoksa bizim başvurudan önce daireye kabloyu çektirmemiz mi lazım ?