• 05-12-2024, 00:09:54
    #55
    Üyeliği durduruldu
    KayipKuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 1 ay oldu alalı, şu yaşanan soruna bak. Hatta o kadar memnundum ki hızı 100 mbps ye çıkardım, gittim konusunu bile açtım memnuniyeti belirten.

    3 MS ile oyun oynuyor, 100 mbps hız sözleşme olduğu halde 125 e yakın hız alıyordum. Hiç kesinti yaşamadım 1 aydır, stabil ve kaliteli hizmet dedim. Hatta şimdiye kadar neden TTNet kullandım falan dedim içimden.

    Ta ki şu 2 güne kadar, akşamları bir sorun var. Teknik arıza deniyor ama ne zaman çözülür net cevabı yok.

    Ben nazar ettim sanırım.
    İlk taşı ben atayım o zaman Bizde suçlu kim diye arıyoruz burada kaç gündür
  • 05-12-2024, 00:21:18
    #56
    Hocam aklımdaki tek soru yarında aynı şey olacakmı acaba ???
  • 05-12-2024, 00:24:48
    #57
    Üyeliği durduruldu
    NaveBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aklımdaki tek soru yarında aynı şey olacakmı acaba ???
    oldu bile
    2.9 Mbps
  • 05-12-2024, 00:30:15
    #58
    bazılarında düzgün calısıyor bazılarında hız yerlerde bi bana galiba 2 gündür hic bir sekilde internet vermek istemiyorlar devamı olacaksa tercih edeceğim bir firma değil artık galiba.
  • 05-12-2024, 00:35:12
    #59
    Üyeliği durduruldu
    benonurr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazılarında düzgün calısıyor bazılarında hız yerlerde bi bana galiba 2 gündür hic bir sekilde internet vermek istemiyorlar devamı olacaksa tercih edeceğim bir firma değil artık galiba.
    yine düzeldi 92 Mbps oldu Dalga geçiyorlar sanki.
  • 05-12-2024, 00:41:09
    #60
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine düzeldi 92 Mbps oldu Dalga geçiyorlar sanki.
    şuan benimki komple gitti online işlemlerde çevrimdışı yazıyor bağlantı
  • 05-12-2024, 01:00:54
    #61
    Bende düzeldi
  • 05-12-2024, 09:25:20
    #62
    52 günüm var içerde nerden geçtim bunlara ya
  • 05-12-2024, 11:19:27
    #63
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende düzeldi
    Sorunuzun düzelmesine sevindim bunun şerefine maziyi hatırlayalım hocam 🙂