KayipKuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha 1 ay oldu alalı, şu yaşanan soruna bak. Hatta o kadar memnundum ki hızı 100 mbps ye çıkardım, gittim konusunu bile açtım memnuniyeti belirten.

3 MS ile oyun oynuyor, 100 mbps hız sözleşme olduğu halde 125 e yakın hız alıyordum. Hiç kesinti yaşamadım 1 aydır, stabil ve kaliteli hizmet dedim. Hatta şimdiye kadar neden TTNet kullandım falan dedim içimden.

Ta ki şu 2 güne kadar, akşamları bir sorun var. Teknik arıza deniyor ama ne zaman çözülür net cevabı yok.

Ben nazar ettim sanırım.
İlk taşı ben atayım o zaman Bizde suçlu kim diye arıyoruz burada kaç gündür