• 23-03-2026, 05:53:33
    #1
    İsmi Ege olan veya proje için @ege7

    aktarım ücretsiz

    fiyat 200$
  • 23-03-2026, 06:00:50
    #2
    Çok fiyat çekmiyor musun bir 4c için r10 diye piyasa yükseltmemek lazım
  • 23-03-2026, 06:03:06
    #3
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fiyat çekmiyor musun bir 4c için r10 diye piyasa yükseltmemek lazım
    İsmi Ege olana az bile normal 4c olarak bakarsak evet fiyat uçuk