Konu
ege7 İg satılık
23-03-2026, 06:03:06
#3
aliusanoglu
omerburakTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok fiyat çekmiyor musun bir 4c için r10 diye piyasa yükseltmemek lazım
İsmi Ege olana az bile normal 4c olarak bakarsak evet fiyat uçuk