omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fiyat çekmiyor musun bir 4c için r10 diye piyasa yükseltmemek lazım
İsmi Ege olana az bile normal 4c olarak bakarsak evet fiyat uçuk