Instagram kullanıcı adı devri nasıl yapılıyor
6
●286
- 04-03-2025, 23:20:18Merhaba arkadaşlar bir kullanıcı adı devri yapacağız bir hesaptan başka bir hesaba kullanıcı adını değiştirsek ve diğer hesaptan bu kullanıcı adını alsak veya yeni bir hesap açsak etkili çözüm müdür acaba anlık işlem sağlayabilir miyiz cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler
- 04-03-2025, 23:24:01Bu dediğiniz şekilde yaparsanız 14 gün beklemeniz gerekir.
İmzamdaki Instagram Swap konumu inceleyebilirsiniz hocam. Anlık olarak diğer hesaba aktarım yapabiliriz.
Etiket için teşekkürler 🫂AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ORUC AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Homer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-03-2025, 23:32:42merhabalar hocam karşı tarafı tanımıyorum rica üzerine kullanıcı adını veriyorlar işlem nasıl oluyor acaba güven çerçevesi adında olması gerekiyor yani yanlış anlamayın karşı tarafa Forum'dan biri var falan vs şeklinde izah edemem bunu nasıl aşabiliriz ve işlem ücreti nedir acaba sanırım bu hizmet bot vs değil dimiWASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2025, 23:36:31ORUC AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normal şartlarda X kullanıcı adını Y hesabına taşıyacağınız zaman iki hesabında giriş bilgileri vermeniz gerekiyor. 14 gün süresini iptal ettikten sonra güvenilir şekilde taşıyorum kendim.
Dediğiniz gibi bir durum varsa karşı taraf şifreyi vermek istemezse falan , sizin sifreyi bir şekilde almanız gerek , ben değilse de en azından sizin hesaba web den girebiliyor olmanız gerekiyor. Botu sizin kullanımınıza açabilirim. Botu kendiniz kullanırsınız. Fakat size bot açarsam ücret farklı olabilir.
Normal şartlar da ,
değeri pek fazla olmayan kullanıcı adları için sabit 350TL
Jenerik kullanıcı adlarında , nick değerinin %10 u ödeme alırız
İşlemler genelde 5 dakkadan fazla sürmez zaten. - 04-03-2025, 23:54:33Karşı tarafa ilettim 5 dakikalığınıza şifrenize ihtiyacımız olacak veyahut uzaktan bağlantı ilede bilgisayarınıza bağlanabiliriz dedim. Dönüşe göre sizi rahatsız edeceğim, çok teşekkürler hocamWASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle