WASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normal şartlarda X kullanıcı adını Y hesabına taşıyacağınız zaman iki hesabında giriş bilgileri vermeniz gerekiyor. 14 gün süresini iptal ettikten sonra güvenilir şekilde taşıyorum kendim.

Dediğiniz gibi bir durum varsa karşı taraf şifreyi vermek istemezse falan , sizin sifreyi bir şekilde almanız gerek , ben değilse de en azından sizin hesaba web den girebiliyor olmanız gerekiyor. Botu sizin kullanımınıza açabilirim. Botu kendiniz kullanırsınız. Fakat size bot açarsam ücret farklı olabilir.

Normal şartlar da ,
değeri pek fazla olmayan kullanıcı adları için sabit 350TL
Jenerik kullanıcı adlarında , nick değerinin %10 u ödeme alırız

İşlemler genelde 5 dakkadan fazla sürmez zaten.
Karşı tarafa ilettim 5 dakikalığınıza şifrenize ihtiyacımız olacak veyahut uzaktan bağlantı ilede bilgisayarınıza bağlanabiliriz dedim. Dönüşe göre sizi rahatsız edeceğim, çok teşekkürler hocam