• 18-05-2022, 11:58:57
    #10
    Yukardaki arkadaşa katılmıyorum. İlk mail yok demek maile erişilemiyor demektir. İlk maile erişim varken " İlk maile erişimim var ama veremem" tarzı bir açıklama yapmış olması gerekiyor. Siz de bu durumu bile bile almış olsanız. Karşılıklı rıza var diyip size satmaya çalışmasını normal karşılayabiliriz. Size yapılan resmen d0landırıcılık.
  • 18-05-2022, 12:02:24
    #11
    Ortalık Çakaldan geçilmez olmuş - trade ve şikayet oluşturmanızı öneririm
  • 18-05-2022, 12:50:10
    #12
    yaofgokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam hem mail hem hesabı pazarladım salağım ya ben toplu fiyata satıp kazanmak varken milleti oynatıyorum demi kanıtlarım burda var hesabı sonradan kurtardım 👇👇👇👇👇👇

    Ve maili de 500 TL ye değil hesabı geri alıp 500 e satarım dedim eleman anlamamış

    Ç*lıntı hesap satarak bu işler yürümez haberiniz olsun. Bütün ortaklarını biliyorum. Hatta kullandığın bu R10 hesabı bile sana ait değil. Daha öncede küçük bir kızın 100k tiktokunu çalıp burda pazarladınız. Hesabını ben kurtarıp geri verdim sahibine. Kendinizi uyanık sanmayın. Sattığınız bütün hesaplar ilk mailsiz nedense sizce garip değil mi? Elimde çalınan hesap sahiplerinin bazıları ile yapmış olduğunuz whatsapp mesaj konuşmaları bile mevcut. Ayriyetten cimere de şikayet kaydınız oluşturulacak bu konu hakkında bilginize. Şimdi gelip burada diyeceksiniz ben satın alıyorum veya hesaplarım ç*lıntı değil diye ama yakında gereği yapıldıktan sonra herkes hakkına düşeni alacak. Ortaklarının hepsini de biliyorum bakalım ne olacak.
  • 18-05-2022, 13:10:27
    #13
    erdemonlayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ç*lıntı hesap satarak bu işler yürümez haberiniz olsun. Bütün ortaklarını biliyorum. Hatta kullandığın bu R10 hesabı bile sana ait değil. Daha öncede küçük bir kızın 100k tiktokunu çalıp burda pazarladınız. Hesabını ben kurtarıp geri verdim sahibine. Kendinizi uyanık sanmayın. Sattığınız bütün hesaplar ilk mailsiz nedense sizce garip değil mi? Elimde çalınan hesap sahiplerinin bazıları ile yapmış olduğunuz whatsapp mesaj konuşmaları bile mevcut. Ayriyetten cimere de şikayet kaydınız oluşturulacak bu konu hakkında bilginize. Şimdi gelip burada diyeceksiniz ben satın alıyorum veya hesaplarım ç*lıntı değil diye ama yakında gereği yapıldıktan sonra herkes hakkına düşeni alacak. Ortaklarının hepsini de biliyorum bakalım ne olacak.
    Hocam o zaman ben şikayet konusu acayim