Yukardaki arkadaşa katılmıyorum. İlk mail yok demek maile erişilemiyor demektir. İlk maile erişim varken " İlk maile erişimim var ama veremem" tarzı bir açıklama yapmış olması gerekiyor. Siz de bu durumu bile bile almış olsanız. Karşılıklı rıza var diyip size satmaya çalışmasını normal karşılayabiliriz. Size yapılan resmen d0landırıcılık.