Ç*lıntı hesap satarak bu işler yürümez haberiniz olsun. Bütün ortaklarını biliyorum. Hatta kullandığın bu R10 hesabı bile sana ait değil. Daha öncede küçük bir kızın 100k tiktokunu çalıp burda pazarladınız. Hesabını ben kurtarıp geri verdim sahibine. Kendinizi uyanık sanmayın. Sattığınız bütün hesaplar ilk mailsiz nedense sizce garip değil mi? Elimde çalınan hesap sahiplerinin bazıları ile yapmış olduğunuz whatsapp mesaj konuşmaları bile mevcut. Ayriyetten cimere de şikayet kaydınız oluşturulacak bu konu hakkında bilginize. Şimdi gelip burada diyeceksiniz ben satın alıyorum veya hesaplarım ç*lıntı değil diye ama yakında gereği yapıldıktan sonra herkes hakkına düşeni alacak. Ortaklarının hepsini de biliyorum bakalım ne olacak.
Hocam o zaman ben şikayet konusu acayim