Merhabalar bu zor zamanlarda ufakta olsa bağış yapan arkadaşa ( kurum kişi yer miktar farketmez) linkte bulunun kullanıcı adlarından istediğini hediye edeceğim. Bağış kanıtını pm veya wp den iletmeleri yeterlidir.
Allah yardımlarınızı kabul etsin 🙏🏼
KONU LİNKİ İÇİN TIKLA
Not: Bağış miktarı 1₺ de olur 100₺ de olur.
Konu da bir hata varsa bildirilmesi halinde hemen düzeltebilirim.
Bağış Yapana Hediye Kullanıcı Adı
4
●442
- 03-04-2022, 02:18:34

hocam isimler sizde kalabilir teşekkürler ben sadece böyle bir şeye öncülük ettiğiniz için teşekkür ederim. Umarım herkes kendi üstüne düşeni yapar bu zor günlerde. - 03-04-2022, 02:20:21Asıl ben size teşekkür ederim. Allah kabul etsin🙏🏼sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2022, 02:22:44Hocam R10'da bağış durumları yasak diye biliyorum. Bunun için özel kurumlara başvurabilirsiniz.
Bu denli bir kural gördüm hocam : Bağış YASAK Kurallar - 03-04-2022, 02:24:54Biraz inceleme yaptım kurallar ve konularda da yasak rastlamadım. Bağışı kendime almıyorum sonuçta. Herkes istediği yere yapıyor. Mod arkadaşlara da sorayım en iyisi. TeşekkürlerAFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
