• 03-04-2022, 02:10:28
    #1
    Merhabalar bu zor zamanlarda ufakta olsa bağış yapan arkadaşa ( kurum kişi yer miktar farketmez) linkte bulunun kullanıcı adlarından istediğini hediye edeceğim. Bağış kanıtını pm veya wp den iletmeleri yeterlidir.
    Allah yardımlarınızı kabul etsin 🙏🏼

    KONU LİNKİ İÇİN TIKLA

    Not: Bağış miktarı 1₺ de olur 100₺ de olur.
    Konu da bir hata varsa bildirilmesi halinde hemen düzeltebilirim.
  • 03-04-2022, 02:18:34
    #2

    hocam isimler sizde kalabilir teşekkürler ben sadece böyle bir şeye öncülük ettiğiniz için teşekkür ederim. Umarım herkes kendi üstüne düşeni yapar bu zor günlerde.
  • 03-04-2022, 02:20:21
    #3
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    hocam isimler sizde kalabilir teşekkürler ben sadece böyle bir şeye öncülük ettiğiniz için teşekkür ederim. Umarım herkes kendi üstüne düşeni yapar bu zor günlerde.
    Asıl ben size teşekkür ederim. Allah kabul etsin🙏🏼
  • 03-04-2022, 02:22:44
    #4
    Hocam R10'da bağış durumları yasak diye biliyorum. Bunun için özel kurumlara başvurabilirsiniz.

    Bu denli bir kural gördüm hocam : Bağış YASAK Kurallar
  • 03-04-2022, 02:24:54
    #5
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam R10'da bağış durumları yasak diye biliyorum. Bunun için özel kurumlara başvurabilirsiniz.
    Biraz inceleme yaptım kurallar ve konularda da yasak rastlamadım. Bağışı kendime almıyorum sonuçta. Herkes istediği yere yapıyor. Mod arkadaşlara da sorayım en iyisi. Teşekkürler