AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam R10'da bağış durumları yasak diye biliyorum. Bunun için özel kurumlara başvurabilirsiniz.
Biraz inceleme yaptım kurallar ve konularda da yasak rastlamadım. Bağışı kendime almıyorum sonuçta. Herkes istediği yere yapıyor. Mod arkadaşlara da sorayım en iyisi. Teşekkürler