• 30-11-2020, 11:26:56
    #1
    103k Instagram hesabım var bu ay bana aynı sözlerle taktikle gelen 2. Sahtkar kendini yok CHP milletvekili yaknym yok sosyal medya uzmanym yüzlerce hesap alıp satyorum yok fazla paraya satın alıcam diye kandrp elinizdeki hesabı çalmaya çalşyor forumda bir arkadaşın 124k hesabını çalmıştı r10dan ve hesapsat.com dan takip ediyor hesapsata ilan verdiyseniz mutlaka sizede gelir parayı almadan kimseye hesap vermeyin arkadaşlar






  • 30-11-2020, 11:29:24
    #2
    ercannakkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    103k Instagram hesabım var bu ay bana aynı sözlerle taktikle gelen 2. Sahtkar kendini yok CHP milletvekili yaknym yok sosyal medya uzmanym yüzlerce hesap alıp satyorum yok fazla paraya satın alıcam diye kandrp elinizdeki hesabı çalmaya çalşyor forumda bir arkadaşın 124k hesabını çalmıştı r10dan ve hesapsat.com dan takip ediyor hesapsata ilan verdiyseniz mutlaka sizede gelir parayı almadan kimseye hesap vermeyin arkadaşlar




    Hocam geçen gün hesapsat.com dan bana da mesaj geldi linke tıkla ödemeni hemen geceyim falan
  • 30-11-2020, 11:36:29
    #3
    Hocam çok güzel sövmüşsünüz içim rahatladı elinize sağlık
  • 30-11-2020, 11:37:34
    #4
    Hocam son fotoğrafı sil. Şahsın numarası bulunuyor. Numara yaymadan ileride bir gün uğraşırsın. Numarasının bir kısmını gizle ya da insanlar numarayı tanısın alışveriş yapmaz. Allah'ın belaları para kazandıklarını sanıyorlar çalıntı hesapları satınca
  • 30-11-2020, 11:37:44
    #5
    Bu salağı biliyorum , EFT yapamıyorum banka hesabım izin vermiyor falan diyor aptal 😂 tokatçı diyincede mahkemeye vereceğim diyor , tam bir avel o*****ç****, muhtemelen R10’a üye kimliğini gizliyor bunu okuyorsan senin ben....
  • 30-11-2020, 11:38:04
    #6
    OmerT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel sövmüşsünüz içim rahatladı elinize sağlık
    Valla harbiden öyle kendim küfür etsem böyle ederdim ağzına sağlık
  • 30-11-2020, 11:38:35
    #7
    Hocam tepeden tırnağa haklısınız ancak biliyorsunuz kişisel verilerin dağıtımı ile ilgili bir kanun var, o nedenle şahsın telefon numarasını paylaşmanız başınıza saçma belalar açabilir. ama itiraf edeyim en sonki mesajınızı okurken içim ferahladı