Bu salağı biliyorum , EFT yapamıyorum banka hesabım izin vermiyor falan diyor aptal 😂 tokatçı diyincede mahkemeye vereceğim diyor , tam bir avel o*****ç****, muhtemelen R10’a üye kimliğini gizliyor bunu okuyorsan senin ben....