• 11-08-2019, 19:28:17
    #1
    Eski hesaplarimi elden cikariyorum hesabin ortalamasi 3,5-4K si bottur (eskiden mizah sayfasiydi) sonra fake hesaba cevrildi 3-4 aydir girmiyordum az önce 210+ istek onayladim. Takipci Düsüsü yok denilecek kadar az diyebilirim.

    Kullanıcı adı: @zeynepp_buyukk
    Takipci Sayisi: 5120
    Takip Ettigi: 3.177
    Ilk Maili vardir.
    Başlangıç Fiyatı: 5
    Minimum Artış: 1₺
    Bitiş: Son Teklif +12Saat (12saat içinde teklif gelmezse sonlanır)
    Hemen al fiyatı: 100 TL

    Önemli Kural1: Verilen teklif geri çekilemez. Tespiti esnasında negatif (-) trade uygularım.
    Önemli Kural2: Teklifi kazanan kişi eğer ödemeyi yapmaz ise, negatif (-) trade hakkımı kullanırım.

    Önemli Kural3: Açıkarttırmayı kazanan kişi 2 gün içinde ödeme yapmaz ise negatif (-) trade uygularım.
    Önemli Kural4: Yarışmaya teklif yaptığınızda, kural 1, 2, 3 kabul etmiş sayılırsınız.

    Önemli NOT: Arkadaşlar hesap bilgilerini ilettigimde , gün içinde hesabı üzerinize alın. Aksi takdirde oluşacak sorunlarda sorumluluk kabul etmiyorum.

    Ödeme Yöntemi: Papara, Ininal , PayPal
  • 11-08-2019, 19:29:23
    #2
    5 tl
  • 11-08-2019, 19:30:09
    #3
    10.
  • 11-08-2019, 19:30:37
    #4
    5 bes
  • 11-08-2019, 19:33:23
    #5
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 tl
    fatiihunsal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.
    brkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 bes
    10 TL ile devam ediyoruz.
  • 11-08-2019, 19:36:37
    #6
    Bu arada rahatsız olduğum bir şey ; ona hak talep edemezsiniz buna hak talep edemezsiniz .
    Bize hakları sen vermiyorsun ki sen hakkı bizden alabil , sen ne dersen de bir hak talep edilecekse ederiz yönetim red eder veya onaylar . Bu şekilde emri vakii kendince bir konu açıp insanlara kural koyamazsınız hocam. Bu konuda rahatsız oldum önerilerimi dikkate almanı tavsiye ederim
  • 11-08-2019, 19:39:38
    #7
    fatiihunsal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada rahatsız olduğum bir şey ; ona hak talep edemezsiniz buna hak talep edemezsiniz .
    Bize hakları sen vermiyorsun ki sen hakkı bizden alabil , sen ne dersen de bir hak talep edilecekse ederiz yönetim red eder veya onaylar . Bu şekilde emri vakii kendince bir konu açıp insanlara kural koyamazsınız hocam. Bu konuda rahatsız oldum önerilerimi dikkate almanı tavsiye ederim
    Önerinizi dikkate alacagim hocam.Sonradan sorun cikmamasi icin öyle yaziyorum.
  • 11-08-2019, 19:43:20
    #8
    15tl
  • 11-08-2019, 19:48:04
    #9
    16 tl