Bu arada rahatsız olduğum bir şey ; ona hak talep edemezsiniz buna hak talep edemezsiniz .
Bize hakları sen vermiyorsun ki sen hakkı bizden alabil , sen ne dersen de bir hak talep edilecekse ederiz yönetim red eder veya onaylar . Bu şekilde emri vakii kendince bir konu açıp insanlara kural koyamazsınız hocam. Bu konuda rahatsız oldum önerilerimi dikkate almanı tavsiye ederim