• 07-06-2019, 01:34:26
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Hesabıma girmeye çalıştığımda telefon numarama kod gönderildiği söyleniyor fakat kod falan geldiği yok. Hesabıma nasıl girebilirim ?
  • 07-06-2019, 01:38:26
    #2
    Aynı şekilde mağdurum. Sms gönderildi diyor fakat gelmiyor. Vpn ile şifre sıfırlamayı denedim bu seferde iki faktörlü doğrulama açık olduğu için kod istiyor
  • 07-06-2019, 01:41:10
    #3
    Büyük ihtimal hesap buga girmiştir farkı cihazdan deneyin hocam olmaz ise instgram a form gönderin.
  • 07-06-2019, 03:38:31
    #4
    Eğer çok fazla kod talep etmişseniz buga girmiştir. Yani spam algılamıştır, genellikle 12-24 saat içinde kalkıyor.
    Absürd bi durum yaşamıştım ben faktör açmak istediğimde kod gelmiyor idi. 2-3 ay sonra anca tekrar denediğimde kod geldi. (Bu süre zarfında ara ara deniyordum göndermiyordu.)