Eğer çok fazla kod talep etmişseniz buga girmiştir. Yani spam algılamıştır, genellikle 12-24 saat içinde kalkıyor.
Absürd bi durum yaşamıştım ben faktör açmak istediğimde kod gelmiyor idi. 2-3 ay sonra anca tekrar denediğimde kod geldi. (Bu süre zarfında ara ara deniyordum göndermiyordu.)