• 18-02-2019, 23:52:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    geçende ınstagram hesabini satayim dedim birisi ozel mesaj yazip fiyat istedi . bende pek anlamam hic satmadim dedim. bana dedigi cevap su oldu ben normalde 5k bota 25₺ falan veriyorum ama madem seninkiler organik , sırf organik olduğu için 35₺ veririm dedi. insanlar bu kadar mı üç kağıtçı olmaya basladi yahu . panelden atsan daha pahalıya gelir. o nedenle birde anlayanlara sormak istedim. ben 250-300 eder dusuncesindeyim acikcasi .
    begeni olarak 250-1000 arasi , hikaye story ide 2k kisi goruyor sizce bu hesabin ederi nedir?
    simdiden cok teşekkürler.

    konuyu yanlış yere actiysam özür dilerim . en uygun kategori olarak burayı buldum.
  • 18-02-2019, 23:56:06
    #2
    bu zamanlarda instagram hesabı satılmaz biraz daha bekle kasmaya devam et 10-50 k arasına geldiğin zaman bir butikçiye satarsın 400 500den
  • 18-02-2019, 23:57:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hoxelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu zamanlarda instagram hesabı satılmaz biraz daha bekle kasmaya devam et 10-50 k arasına geldiğin zaman bir butikçiye satarsın 400 500den
    bilmiyorum hocam. 5.9k takipcisi var. adam 35₺ teklif etti yahu . saka gibi 😂
  • 18-02-2019, 23:58:44
    #4
    Resify adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçende ınstagram hesabini satayim dedim birisi ozel mesaj yazip fiyat istedi . bende pek anlamam hic satmadim dedim. bana dedigi cevap su oldu ben normalde 5k bota 25₺ falan veriyorum ama madem seninkiler organik , sırf organik olduğu için 35₺ veririm dedi. insanlar bu kadar mı üç kağıtçı olmaya basladi yahu . panelden atsan daha pahalıya gelir. o nedenle birde anlayanlara sormak istedim. ben 250-300 eder dusuncesindeyim acikcasi .
    begeni olarak 250-1000 arasi , hikaye story ide 2k kisi goruyor sizce bu hesabin ederi nedir?
    simdiden cok teşekkürler.

    konuyu yanlış yere actiysam özür dilerim . en uygun kategori olarak burayı buldum.
    Kategori olarak doğru yere açmışsın konuyu ama keşke bunu sana söyleyeni de paylaşsaydın madem böyle bişey var bizde bilelim ona göre bizde bu platformda ticaret yapıyoruz. Malum burası güven üzerine kurulu bir platform, kim iyi kim kötü bilelim bizde.
  • 18-02-2019, 23:59:28
    #5
    Şuan 250-300 eder düşüncesindeyim. Tabi istatistiklerde bu noktada önemli. Piyasayı bilmeden alım satım yapmayın hocam, başarılar.
  • 19-02-2019, 00:00:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sinanyasar95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori olarak doğru yere açmışsın konuyu ama keşke bunu sana söyleyeni de paylaşsaydın madem böyle bişey var bizde bilelim ona göre bizde bu platformda ticaret yapıyoruz. Malum burası güven üzerine kurulu bir platform, kim iyi kim kötü bilelim bizde.
    mahcup etmemek icin yapmadim hocam. ben sadece hesabin ne kadar edecegini öğrenmek istiyorum



    AnilYilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan 250-300 eder düşüncesindeyim. Tabi istatistiklerde bu noktada önemli. Piyasayı bilmeden alım satım yapmayın hocam, başarılar.
    cok sagolun hocam. bende 250-300 eder diye düşünüyorum.
  • 19-02-2019, 00:05:29
    #7
    200 den aşağı satma.
    • Resify
    Resify bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2019, 00:07:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 den aşağı satma.
    sagolun hocam. diger arkadaşa kalsa 35 e alacak. kabul etsem pazarlikta yapar 20 ye falan alirdi herhalde 😂😂😂
  • 19-02-2019, 00:21:49
    #9
    Şu an hesaplamamı k başına 50 ile çarparak yapıyorum, satışlarım da öyle oluyor, aklınızda bulunsun