Resify adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçende ınstagram hesabini satayim dedim birisi ozel mesaj yazip fiyat istedi . bende pek anlamam hic satmadim dedim. bana dedigi cevap su oldu ben normalde 5k bota 25₺ falan veriyorum ama madem seninkiler organik , sırf organik olduğu için 35₺ veririm dedi. insanlar bu kadar mı üç kağıtçı olmaya basladi yahu . panelden atsan daha pahalıya gelir. o nedenle birde anlayanlara sormak istedim. ben 250-300 eder dusuncesindeyim acikcasi .
begeni olarak 250-1000 arasi , hikaye story ide 2k kisi goruyor sizce bu hesabin ederi nedir?
simdiden cok teşekkürler.

konuyu yanlış yere actiysam özür dilerim . en uygun kategori olarak burayı buldum.
Kategori olarak doğru yere açmışsın konuyu ama keşke bunu sana söyleyeni de paylaşsaydın madem böyle bişey var bizde bilelim ona göre bizde bu platformda ticaret yapıyoruz. Malum burası güven üzerine kurulu bir platform, kim iyi kim kötü bilelim bizde.