• 02-02-2019, 19:56:54
    #10
    bugracelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Hocam Plan Program Çercevesinde Yürürseniz Yavaş yavaş olacaktır. Sabir lazim biraz pes etmeyin kolay
    Günün en önemli saatlerinde paylaşım yapmaya çalışın ilk başta 3 paylaşım ile başlarsanız daha iyi olur sonra giderek abartmadan artirabilirsiniz görüşmek üzere ASLA PES ETME
    Bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 02-02-2019, 20:01:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çok şık duruyor hocam
  • 02-02-2019, 20:05:27
    #12
    sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şık duruyor hocam
    Çok teşekkür ederim Acaba diyorum bir şablon tasarlayıp mı devam etsem yoksa her paylaşımın üzerine yalnızca logoyu yerleştirmem yeterli olur mu



    burakonline95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzamdaki programla hashtah yorum v.s yaparak takipci cekebilirsin hocam hayirli olsun bu arada
    Teşekkür ederim sağolun