sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şık duruyor hocam
Çok teşekkür ederim Acaba diyorum bir şablon tasarlayıp mı devam etsem yoksa her paylaşımın üzerine yalnızca logoyu yerleştirmem yeterli olur mu



burakonline95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imzamdaki programla hashtah yorum v.s yaparak takipci cekebilirsin hocam hayirli olsun bu arada
Teşekkür ederim sağolun