Çok şık duruyor hocam
Çok teşekkür ederim

Acaba diyorum bir şablon tasarlayıp mı devam etsem yoksa her paylaşımın üzerine yalnızca logoyu yerleştirmem yeterli olur mu

imzamdaki programla hashtah yorum v.s yaparak takipci cekebilirsin hocam hayirli olsun bu arada
Teşekkür ederim sağolun