• 08-09-2018, 22:57:06
    #1
    arkadaşlar merhaba instagram bot takipçi almak istiyorum, düşüş olmuyor diye biliyorum.

    1k fiyat pm alabilir miyim ve gelme süresi
  • 08-09-2018, 23:04:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    instacilady adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba instagram bot takipçi almak istiyorum, düşüş olmuyor diye biliyorum.

    1k fiyat pm alabilir miyim ve gelme süresi
    PM Gönderildi
  • 08-09-2018, 23:04:57
    #3
    Mesaj atıldı
  • 08-09-2018, 23:53:02
    #4
    merhaba kimden takipçi alırsanız alın elbet düşüş yaşanır size pm üzerinden düşüş olmaz diyen var ise kesinlikle inanmayın.Kimden alırsanız düşüş yaşarsınız. ve forumda en ucuz 4 TL'den satılıyor. kimse de daha ucuza veremez imzamda ki konumdan inceleyebilirsiniz 1000 adet 4 TL
  • 09-09-2018, 01:24:41
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu sahibinin izni var ise ben de pm alabilir miyim ?
  • 09-09-2018, 01:54:01
    #6
    İşlem sağlandı teşekkürler.