merhaba kimden takipçi alırsanız alın elbet düşüş yaşanır size pm üzerinden düşüş olmaz diyen var ise kesinlikle inanmayın.Kimden alırsanız düşüş yaşarsınız. ve forumda en ucuz 4 TL'den satılıyor. kimse de daha ucuza veremez imzamda ki konumdan inceleyebilirsiniz 1000 adet 4 TL