• 05-09-2018, 21:45:15
    #1
    Herkese merhabalar. Başlıkta da gördüğünüz gibi jenerik isimli bir video hesabım var yaklaşık 1 senedir ben de fakat öylece duruyor hesap. Sizce bu hesabı değerlendirmelimiyim video hesabı yönetmek zor olurmu içerik açısından falan. Yoksa satmalı mıyım? Önerilerinizi bekliyorum.
  • 05-09-2018, 21:49:00
    #2
    Hocam ben mi yanlış biliyorum siz mi kusura bakmayın, fakat bildiğim kadarıyla jenerik nickler @bomba, @video, @caps gibi oluyordu. Gelişmeniz açısından şöyle söyleyeyim; eğer ki içeriklerinizin büyük bir kısmı özgün olursa, ve içeriğinizi paylaşımlarınızı tam oturtursanız ve düzenli post atarsanız, reklam da yaparsanız gelişme ihtimaliniz artar
  • 05-09-2018, 21:49:31
    #3
    Hocam yanlış anlama ama isim pek çekici gelmedi. Bence içerik ekle reklam felan ver
  • 05-09-2018, 23:31:21
    #4
    S4MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben mi yanlış biliyorum siz mi kusura bakmayın, fakat bildiğim kadarıyla jenerik nickler @bomba, @video, @caps gibi oluyordu. Gelişmeniz açısından şöyle söyleyeyim; eğer ki içeriklerinizin büyük bir kısmı özgün olursa, ve içeriğinizi paylaşımlarınızı tam oturtursanız ve düzenli post atarsanız, reklam da yaparsanız gelişme ihtimaliniz artar
    doğrudur hocam tam hakim değilim bu konuya Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için



    FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlama ama isim pek çekici gelmedi. Bence içerik ekle reklam felan ver
    Estağfurullah hocam Önerileriniz için teşekkür ederim