Herkese merhabalar. Başlıkta da gördüğünüz gibi jenerik isimli bir video hesabım var yaklaşık 1 senedir ben de fakat öylece duruyor hesap. Sizce bu hesabı değerlendirmelimiyim video hesabı yönetmek zor olurmu içerik açısından falan. Yoksa satmalı mıyım? Önerilerinizi bekliyorum.