• 03-09-2019, 19:39:03
    #10
    Aynı sorun bendede var
  • 03-09-2019, 20:19:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefona Hard reset dahil her yolu denedim ben düzelmiyor. Global bi sıkıntı sanırım yabancı forumlardada bu hatayı alanlar sorunlarını dile getirmişler fakat çözüm yok
  • 03-09-2019, 20:22:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam windows 10 kullanıyorsanız mağza dan instagram indirip girin Öyle deneyin bir de.
  • 03-09-2019, 22:29:04
    #13
    SpyBil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam windows 10 kullanıyorsanız mağza dan instagram indirip girin Öyle deneyin bir de.
    evet sadece pc üzerinden görebiliyorum ama telefondaki sıkıntıyı çözmek lazım bi şekilde
  • 03-09-2019, 23:36:45
    #14
    Cihazla mı ilgisi var? Başka hesabın dm'i açılıyor mu veya hesabın dm'i farklı cihazda açılıyor mu?
  • 17-09-2019, 12:25:52
    #15
    diğer hesaplarımda dm açılıyor, uygulamasal olduğunu düşünmüyorum peki ya sorun ne? 1 ay olucak neredeyse..
  • 02-01-2020, 18:22:40
    #16
    Cakiremre17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımın hesabında dm kutusu böyle aylardır sorunun çözümünü bilen varsa yardımcı olabilir mi


    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamayı silip birdaha yüklenebilir, hesapdan çıkış yapup bir kere girilebilir, şifrenizi değiştirip deneyiniz çözüme ulaşabilirsiniz. bu 3 yöntemi deneyin
    Jackles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuyu hortlatıyorum ama çözüme kavuştunuz mu acaba?
    UGUR389253 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bendede var
    sosyalimmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefona Hard reset dahil her yolu denedim ben düzelmiyor. Global bi sıkıntı sanırım yabancı forumlardada bu hatayı alanlar sorunlarını dile getirmişler fakat çözüm yok
    sosyalimmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sadece pc üzerinden görebiliyorum ama telefondaki sıkıntıyı çözmek lazım bi şekilde
    Jackles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer hesaplarımda dm açılıyor, uygulamasal olduğunu düşünmüyorum peki ya sorun ne? 1 ay olucak neredeyse..
    Çözümünü bulabilen varmı arkadaşlar?