Arkadaşımın hesabında dm kutusu böyle aylardır sorunun çözümünü bilen varsa yardımcı olabilir mi
uygulamayı silip birdaha yüklenebilir, hesapdan çıkış yapup bir kere girilebilir, şifrenizi değiştirip deneyiniz çözüme ulaşabilirsiniz. bu 3 yöntemi deneyin
hocam konuyu hortlatıyorum ama çözüme kavuştunuz mu acaba?
Telefona Hard reset dahil her yolu denedim ben düzelmiyor. Global bi sıkıntı sanırım yabancı forumlardada bu hatayı alanlar sorunlarını dile getirmişler fakat çözüm yok
evet sadece pc üzerinden görebiliyorum ama telefondaki sıkıntıyı çözmek lazım bi şekilde
diğer hesaplarımda dm açılıyor, uygulamasal olduğunu düşünmüyorum peki ya sorun ne? 1 ay olucak neredeyse..
Çözümünü bulabilen varmı arkadaşlar?