• 12-02-2018, 01:53:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ..
    İstediğiniz k adını gönderin uygunsa sizin için alalım..
    +300 ticareti olanlara önden işlem yapılır
    diğer kişilerle %50 ön ödemeli çalışmaktayız
    ticareti bizdenn az olanlarla ise tamamen peşin çalışmaktayım
    işlemlerde tamamen kesinlik asla yoktur var diyebilende çıkacağını zannetmiyorum siz gönderin inceleyelim kullanıcı adları 1 saatte geri dönüş yapılır tarafınıza
    ön ödemeli yarı ödemeli çalışılan müşterilerle işlem sağlanırsa ve sayfa adı alınamazsa 5 iş günü içinde tarafına aynı bankadan iade yazılarak iadesi yapılmaktadır..
    daha detaylı bilgi için pm atabilirsiniz
    forum dışı iletişim : 0538 056 26 16
  • 12-02-2018, 01:57:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dönüş 1 saate yapılırken iadenin neden 5 gün sürdügünü öğrenebilir miyiz ?
  • 12-02-2018, 01:59:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    UmutWare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş 1 saate yapılırken iadenin neden 5 gün sürdügünü öğrenebilir miyiz ?
    ortalama yanıt suresı instagramdan 2-5 gun arası cunku
  • 12-02-2018, 02:31:51
    #4
    iTradeniz 0 iken size güvenmemizi mi istiyorsunuz?
    Önce iş, sonra ödeme şeklinde uygun bir fiyat verebilirsen referans olabilirim.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 12-02-2018, 02:35:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iTradeniz 0 iken size güvenmemizi mi istiyorsunuz?
    Önce iş, sonra ödeme şeklinde uygun bir fiyat verebilirsen referans olabilirim.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    itrade 0 derken? sizde öylemi gözüküyor =) 300 altı oldugu ıcın itradeniz önce iş şeklinde çalışma yapamayız sizle ticaretiniz yetersiz konuda zaten yazıyor gerekenler.kaldıkı ticaret yetersiz olsa inst kategorisinde konu açılamaz.
  • 12-02-2018, 02:36:18
    #6
    Soydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itrade 0 derken? sizde öylemi gözüküyor =)


    Tapatalkta öyle gözüküyor. [emoji849]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 12-02-2018, 02:37:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalkta öyle gözüküyor. [emoji849]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    yanlış gözüküyor hocam saygılar... pcden bakarsınız.