Soydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itrade 0 derken? sizde öylemi gözüküyor =)


Tapatalkta öyle gözüküyor. [emoji849]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi