@komedi.sarayi ile çalışma yapıldı, kendisi ödeme gitmeden verdiği vaadleri yerine getiremedi.
Çalışmak isteyen arkadaşlar tekrar düşünsün derim.
Veya çalışmanızı yaptırdıktan sonra ödemeyi yapın.
Bu konuyu buraya açma sebebim r10 profilini bilmediğimden ve buradaki diğer arkadaşların mağdur olmasını istemiyorum.
Çalışma Yapıldı - Hizmet Sıfır !
2
●484
- 27-09-2017, 00:26:59Şikayet bölümüne açmalısınız. Hesap Sahibi sanırım @TUNCKOCMAN;
- 27-09-2017, 00:29:40yok tunç sattı tunçu bilirim adamdır tunçEmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle