Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@komedi.sarayi ile çalışma yapıldı, kendisi ödeme gitmeden verdiği vaadleri yerine getiremedi.
Çalışmak isteyen arkadaşlar tekrar düşünsün derim.
Veya çalışmanızı yaptırdıktan sonra ödemeyi yapın.
Bu konuyu buraya açma sebebim r10 profilini bilmediğimden ve buradaki diğer arkadaşların mağdur olmasını istemiyorum.