• 23-06-2017, 15:46:32
    #1
    Merhaba hesabımla ilgili hiç bir işlem yapmadığım halde (panel vs.) dm gönderemiyorum. 2 adet hesabımlada aynı sorunu yaşıyorum. Yardımcı olabilecek var mı? Yardım eden arkadaş'a Twitter'da güzel bi hediyem olacak.



    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 01-07-2017, 12:35:27
    #2
    arkadaşlar sorun hala devam ediyor, yardımcı olabilecek arkadaş var mı acaba?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi