Merhaba hesabımla ilgili hiç bir işlem yapmadığım halde (panel vs.) dm gönderemiyorum. 2 adet hesabımlada aynı sorunu yaşıyorum. Yardımcı olabilecek var mı? Yardım eden arkadaş'a Twitter'da güzel bi hediyem olacak.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi