Öncelikle konu satış konusu değildir !
Türk bot takipçi satışı için hazırladığımız panelde
Olmasını istediğiniz Özellikler limitli limitsiz işlem panelleri vb detaylar varsa
son hazırlıkları yapmak için sizinde fikirlerinizi almak isteriz.
Bot takipçilerde bayilik satışları da 1k 1.50 kr gibi bir rakama tekabül edecek şekilde ayarlamayı düşünüyoruz. fiyat konusunda fikri olan arkadaşlarında düşüncelerini duymak isteriz.
bot takipçilerdeki denemelerde 2 aylık bir süreç geçti henüz kapanan hesap cp düşen hesap olmamıştır.
TÜRK Bot Takipçi Panel Bayiliği !
3
●1.015
- 31-12-2016, 14:42:23
- 31-12-2016, 14:45:52Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/instagram/1500811...kurallari.html
hem profilin satış için uygun değil hem konun.. - 31-12-2016, 14:49:32konunun en başında bunun satış konusu olmadığını fikir almak için olduğunu belirttim zaten okumadan mı yazıyorsunuz ? ?[KaDeSigN] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2016, 14:51:42Üyeliği durduruldukardeşim sen oyle yazmışsında bir nevi satış için konu açmışsın sana pm atacaklar bu konu için merak etme biliyoruz biz neyin ne olduğunusosyalreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözde bir sürü arkadaşta bayilik satmıyor ama pm'den yüzlerce bayilik satışı gerçekleşiyor sen şimdi fiyatları o şekil yazdığın için eminim bir çok arkadaş pm atacaktır almak için neyse hatam varsa affola bu yıl bitiyor yeni yıla küs dargın girmeyelim kalp kırmaya değmez
sözde bir sürü arkadaşta bayilik satmıyor ama pm'den yüzlerce bayilik satışı gerçekleşiyor sen şimdi fiyatları o şekil yazdığın için eminim bir çok arkadaş pm atacaktır almak için neyse hatam varsa affola bu yıl bitiyor yeni yıla küs dargın girmeyelim kalp kırmaya değmez