sosyalreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunun en başında bunun satış konusu olmadığını fikir almak için olduğunu belirttim zaten okumadan mı yazıyorsunuz ? ?
kardeşim sen oyle yazmışsında bir nevi satış için konu açmışsın sana pm atacaklar bu konu için merak etme biliyoruz biz neyin ne olduğunu sözde bir sürü arkadaşta bayilik satmıyor ama pm'den yüzlerce bayilik satışı gerçekleşiyor sen şimdi fiyatları o şekil yazdığın için eminim bir çok arkadaş pm atacaktır almak için neyse hatam varsa affola bu yıl bitiyor yeni yıla küs dargın girmeyelim kalp kırmaya değmez