• 06-02-2016, 18:12:45
    #10
    Ben daha iostan normal instagrama giremiyorum............
  • 06-02-2016, 20:58:20
    #11
    Bottakipciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam test kulanıcısı olduk bakalım ne zaman gelicek
    BERKEAKGUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam
    AygunInciroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim test kulanıcısı olduk hadi bakalım test edelim
    Rica ederim

    AdemAtbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha iostan normal instagrama giremiyorum............
    Ahahaha telefonu sıfırla gerekli olan dosyalarını alıp
  • 09-02-2016, 16:57:16
    #12



    Bana bugün çoklu hesap geldi. Acaba herkese mi verdiler? Yoksa yine bazı hesaplara mı vermişler??

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:57:16 -->-> Daha önceki mesaj 16:55:13 --

    ve ek olarak sanırım maksimum 5 hesap ekleniyor.
  • 09-02-2016, 17:06:14
    #13
    Banada bugün geldi. Android kullanıyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-02-2016, 17:08:20
    #14
    iostan kullanmaya başladım çok iyi oldu bu.
  • 09-02-2016, 17:08:35
    #15
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada bugün geldi. Android kullanıyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bize gelmedi hocam rica etsem apk upload edip atarmısınız
    Edit gelmiş
  • 09-02-2016, 17:09:55
    #16
    Gelmis banada H.ob bakalim...

    Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
  • 09-02-2016, 17:54:58
    #17
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada bugün geldi. Android kullanıyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iostan kullanmaya başladım çok iyi oldu bu.
    Bottakipciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize gelmedi hocam rica etsem apk upload edip atarmısınız
    Edit gelmiş
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmis banada H.ob bakalim...

    Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
    hayırlı olsun hepimize. hesaba girme butonu varya bildirimin yanında ona basılı tutunca da hesapları değiştirme şeyi çıkıyor. bende 3d touch var ondan mı diye merak ettim ama sizdede öyledir muhtemelen
  • 10-02-2016, 21:50:39
    #18
    normal bır cıhaz kullanmaktayım apk sız normal ınstagramımda hesap ekle bolumu var sanslı mıyım ?