Banada bugün geldi. Android kullanıyorum.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
iostan kullanmaya başladım çok iyi oldu bu.
Bize gelmedi hocam rica etsem apk upload edip atarmısınız
Edit gelmiş
Gelmis banada

H.ob bakalim...
Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
hayırlı olsun hepimize. hesaba girme butonu varya bildirimin yanında ona basılı tutunca da hesapları değiştirme şeyi çıkıyor. bende 3d touch var ondan mı diye merak ettim ama sizdede öyledir muhtemelen