saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada bugün geldi. Android kullanıyorum.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iostan kullanmaya başladım çok iyi oldu bu.
Bottakipciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize gelmedi hocam rica etsem apk upload edip atarmısınız
Edit gelmiş
BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmis banada H.ob bakalim...

Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
hayırlı olsun hepimize. hesaba girme butonu varya bildirimin yanında ona basılı tutunca da hesapları değiştirme şeyi çıkıyor. bende 3d touch var ondan mı diye merak ettim ama sizdede öyledir muhtemelen