• 28-03-2015, 19:09:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İptal.
  • 28-03-2015, 19:13:37
    #2
    flood yapma banlanırsın
  • 28-03-2015, 19:24:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    flood yapma banlanırsın
    Flood olmaması için ne yapmalıyım hocam ?
  • 28-03-2015, 19:28:52
    #4
    MuhammedBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flood olmaması için ne yapmalıyım hocam ?
    kendi konunda araya başka biri mesaj atmadan üst üste 3 tane mesajın olursa flood a giriyor. sen şimdi konun yukarı cıksın veya Yeni Mesajlar da görünsün diye konuya mesaj attın ya son 1.5 saat içinde.

    Yine flood a giriyor konuna mesaj atmış gibi oluyorsun fakat görüntü kirliliği oluşmasın diye bu eklentiyi kurmuşlardı. (--R10.NET; Flood Engellendi --> ...)

    Biri görüp şimdi report etse konunu direk 3 gün banlarlar aman dikkat
  • 28-03-2015, 19:33:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun Hocam, teşekkürler
  • 29-03-2015, 13:13:51
    #6
    Detaylı PM alabilir miyim? @MuhammedBurak
  • 29-03-2015, 13:21:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SonDakika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı PM alabilir miyim? @MuhammedBurak
    Pm gönderildi
  • 29-03-2015, 15:47:51
    #8
    pm lütfen
  • 29-03-2015, 16:34:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm lütfen
    pm gönderildi