Flood olmaması için ne yapmalıyım hocam ?
kendi konunda araya başka biri mesaj atmadan üst üste 3 tane mesajın olursa flood a giriyor. sen şimdi konun yukarı cıksın veya Yeni Mesajlar da görünsün diye konuya mesaj attın ya son 1.5 saat içinde.
Yine flood a giriyor konuna mesaj atmış gibi oluyorsun fakat görüntü kirliliği oluşmasın diye bu eklentiyi kurmuşlardı. (--R10.NET; Flood Engellendi --> ...)
Biri görüp şimdi report etse konunu direk 3 gün banlarlar aman dikkat