• 22-06-2026, 10:44:39
    #1
    Herkese Merhaba,
    Sabahın ilk ışıklarıyla şöyle bir maile uyandım. Anlamsız herkesi mağdur ettiler bir sürü işletmenin ekmek teknesi gitti fakat Kişisel hesabımın kapanmasına bir türlü anlam veremedim kimliği onaylamadı selfie onaylamadı nasıl bir doğrulama sistemleri var hayret ettim.
    Bu hangi topluluğun standartı tipim mi uymadı ne oldu
  • 22-06-2026, 10:47:59
    #2
    İyice çöplüğe çevirdiler. Destek almak istesen alamıyosun doğru düzgün.
  • 22-06-2026, 10:56:44
    #3
    gerçekten berbat hocam benim Onlarca hesabim gitti hepsinde kendi fotoğrafım olduğu halede ve küçük hesaplarda değillerdi, önceden kapanınca 83 34 formları ile kolayca açabiliyorduk gerçek kişilerden yardım alarak ama artık okadar boktan bir yere dönüştü ki sebepsiz yere her hesap kapanıyor ve destek almak için ne form var ne birsey sadece tek bir şans veriyorlar oda yapay zekanın isteğine kalmış durumda bu sekilde devam ettikçe hiçbir şey yapamazlar , ya eski sistem gelecek yada hesaplari kapatmayı bırakacaklar
  • 22-06-2026, 11:39:10
    #4
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Benimde facebooku kapattılar
  • 22-06-2026, 11:41:09
    #5
    Giriş de yapabiliyorum 😂
  • 22-06-2026, 11:52:30
    #6
    2 3 ay uğraştım uğraşlar verdim sayfami açabildim benimde umudum yoktu ama yaptıklarım ise yaradı
  • 22-06-2026, 12:02:38
    #7
    Idrissaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 3 ay uğraştım uğraşlar verdim sayfami açabildim benimde umudum yoktu ama yaptıklarım ise yaradı
    Yazının devamı e-bookta mı hocam