gerçekten berbat hocam benim Onlarca hesabim gitti hepsinde kendi fotoğrafım olduğu halede ve küçük hesaplarda değillerdi, önceden kapanınca 83 34 formları ile kolayca açabiliyorduk gerçek kişilerden yardım alarak ama artık okadar boktan bir yere dönüştü ki sebepsiz yere her hesap kapanıyor ve destek almak için ne form var ne birsey sadece tek bir şans veriyorlar oda yapay zekanın isteğine kalmış durumda bu sekilde devam ettikçe hiçbir şey yapamazlar , ya eski sistem gelecek yada hesaplari kapatmayı bırakacaklar