Hesabım 4 gün önce kapatıldı. İtiraz ettim ve selfie yükledikten sonra değerlendirmede olduğunu söylüyor. Ama hesaptan her çıkış yapıp girdiğimde tekrar tekrar selfie istiyor. Aynı zamanda 13 haziranda iki faktörlüyü kapatmış olmama rağmen crome dan giriş yapınca iki faktörlü 6 haneli kodu benden istiyor. Ne yapmalıyım? Bilgisi olan varmı?
desteğe yazdım ve uzman ekiplere bu konuyu bildirdim diyorlar. Ama artık destekte bana güven vermiyor.
İnstagram Hesabım Bug da kaldı.
5
●186
- 21-06-2026, 17:38:29Daha açılmama sebebini neye bağlıyorsunuz hocamsuleymand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2026, 17:39:43Instagram kullanıcılarını o kadar iplemiyor ki, bir müşterimin hesabı da 2 aydır incelemede. Hiçbir şekilde dönüş yok.BAJGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2026, 18:37:12Hesap bug da kaldığı için 2 faktörlü açık gözüküyor. Halbuki 2F kapalı hespataalper5115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle