• 21-06-2026, 17:27:21
    #1
    Hesabım 4 gün önce kapatıldı. İtiraz ettim ve selfie yükledikten sonra değerlendirmede olduğunu söylüyor. Ama hesaptan her çıkış yapıp girdiğimde tekrar tekrar selfie istiyor. Aynı zamanda 13 haziranda iki faktörlüyü kapatmış olmama rağmen crome dan giriş yapınca iki faktörlü 6 haneli kodu benden istiyor. Ne yapmalıyım? Bilgisi olan varmı?

    desteğe yazdım ve uzman ekiplere bu konuyu bildirdim diyorlar. Ama artık destekte bana güven vermiyor.
  • 21-06-2026, 17:35:33
    #2
    O hesap daha açılmaz tahminimce hocam. Instagram zaten allahından belasını arıyor.
  • 21-06-2026, 17:38:29
    #3
    suleymand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O hesap daha açılmaz tahminimce hocam. Instagram zaten allahından belasını arıyor.
    Daha açılmama sebebini neye bağlıyorsunuz hocam
  • 21-06-2026, 17:39:43
    #4
    BAJGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha açılmama sebebini neye bağlıyorsunuz hocam
    Instagram kullanıcılarını o kadar iplemiyor ki, bir müşterimin hesabı da 2 aydır incelemede. Hiçbir şekilde dönüş yok.
  • 21-06-2026, 18:28:21
    #5
    Selfieyi tarayıcıdan gönderin
  • 21-06-2026, 18:37:12
    #6
    alper5115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selfieyi tarayıcıdan gönderin
    Hesap bug da kaldığı için 2 faktörlü açık gözüküyor. Halbuki 2F kapalı hespata