Hesabım 4 gün önce kapatıldı. İtiraz ettim ve selfie yükledikten sonra değerlendirmede olduğunu söylüyor. Ama hesaptan her çıkış yapıp girdiğimde tekrar tekrar selfie istiyor. Aynı zamanda 13 haziranda iki faktörlüyü kapatmış olmama rağmen crome dan giriş yapınca iki faktörlü 6 haneli kodu benden istiyor. Ne yapmalıyım? Bilgisi olan varmı?

desteğe yazdım ve uzman ekiplere bu konuyu bildirdim diyorlar. Ama artık destekte bana güven vermiyor.