• 27-04-2026, 11:51:32
    #1
    Arkadaşlar merhaba bir videodan telif yedim 21 nisandan bu yana itirazda bulundum halen açılmadı sizce açılır mı acaba fikrinizi almak istiyorum teşekkürler

  • 27-04-2026, 13:20:14
    #2
    Telif yediyseniz o itirazla falan olacak iş değil. Geçmiş olsun.
  • 27-04-2026, 23:19:54
    #3
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telif yediyseniz o itirazla falan olacak iş değil. Geçmiş olsun.
    Açılmaz yani artık doğrumu hocam itiraz süreci devam ediyor
  • 27-04-2026, 23:29:51
    #4
    Telif atan kişi ile anlaşmaya çalışın şikayetini geri çeksin
  • 28-04-2026, 19:03:55
    #5
    Açılma ihtimali var ama telifse süreç uzun sürer; çoğu zaman 1–3 hafta bazen daha fazla bekletiyorlar.
  • 28-04-2026, 19:13:23
    #6
    inceruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba bir videodan telif yedim 21 nisandan bu yana itirazda bulundum halen açılmadı sizce açılır mı acaba fikrinizi almak istiyorum teşekkürler

    Açamassın Boşuna uğraşma telif atan kişiye bir mail gidiyor o mailde şikayeti geri çekme linki var orda senin hesabını kapattığına dair bir dosya numarası oluyor onunla başvurup anlaştık kısmını işaretleyip formu gönderirse hesap anca öyle açılır yanlış bilmiyorsam adminlerde açıyor 2-3k dolara