Arkadaşlar merhaba bir videodan telif yedim 21 nisandan bu yana itirazda bulundum halen açılmadı sizce açılır mı acaba fikrinizi almak istiyorum teşekkürler
Açamassın Boşuna uğraşma telif atan kişiye bir mail gidiyor o mailde şikayeti geri çekme linki var orda senin hesabını kapattığına dair bir dosya numarası oluyor onunla başvurup anlaştık kısmını işaretleyip formu gönderirse hesap anca öyle açılır yanlış bilmiyorsam adminlerde açıyor 2-3k dolara