• 07-01-2025, 14:01:35
    #19
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız açıklamalar türkçe.
    Çok açıklama yapılmış gibi.
    Gönderilen patent ENG olması lazım
    İngilizce versiyonunuda yazdım fakat TurkPatent üzerinden ingilizce bir belge alma imkanımız oluyor mu?
  • 07-01-2025, 14:20:24
    #20
    tworun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce versiyonunuda yazdım fakat TurkPatent üzerinden ingilizce bir belge alma imkanımız oluyor mu?
    Buradan yapın pdf olarak : https://openl.io/tr/translate/pdf
  • 08-01-2025, 00:49:06
    #21
    Valla benim de almak istediğim bir kullanıcı adı var, 2012'de kaydedilmiş 1 tane gönderisi var sadece. Bu kullanıcı adını benim için alacak kişiye hak ettiğini öderim.
  • 08-01-2025, 16:45:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    son 6 aydır aktif değilse alabiliriz hocam.
  • 08-01-2025, 20:41:17
    #23
    Mertarikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son 6 aydır aktif değilse alabiliriz hocam.
    Nasıl ?
  • 09-01-2025, 09:52:41
    #24
    AsiLTurK025 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl ?

    istediğiniz kullanıcı adının bulunduğu hesaba 6 aydır aktiflik yoksa alabiliriz hocam