Konu
Kullanıcı adı alma..
07-01-2025, 14:01:35
#19
tworun
Feyyazcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazdığınız açıklamalar türkçe.
Çok açıklama yapılmış gibi.
Gönderilen patent ENG olması lazım
İngilizce versiyonunuda yazdım fakat TurkPatent üzerinden ingilizce bir belge alma imkanımız oluyor mu?