• 07-08-2024, 00:05:43
    #1
    Bir çok açıklama vs oldu fakat net bir şey henüz söylenilmedi. Sizce nereye kadar böyle devam eder?
  • 07-08-2024, 00:07:48
    #2
    ne instaymış arkadaş. neyse onu şimde değilde oy kullanırken düşünmek gerekiyordu.
  • 07-08-2024, 00:10:11
    #3
    Olay biraz da racona döndü.

    Ama 60 milyon kullanıcıyı yabana atamazlar.

    Instagram'dan R bekliyorum.
  • 07-08-2024, 00:11:29
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Hafta bitmeden açılır 2 taraf da naz yapıyor.
  • 07-08-2024, 00:15:40
    #5
    backlinkmatik.com
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne instaymış arkadaş. neyse onu şimde değilde oy kullanırken düşünmek gerekiyordu.

    yüzbinlerce kişinin ekmek yemesi, ve de r10.net in çok alakalı bir platform olması sebebi ile buradaki pek çok kişiyi ilgilendirmesi olabilir mi acaba sebep hocam bu kadar konu için?

    tepki gösterecekseniz aaa bugün benim dogum günümmüş diye konu açanlara gösterebilirsiniz. Şuan r10.net de en çok muhbbaeti dönmesi gereken konu bu zaten forumun kitlesi gereği, insanların da rahatsız olmasına anlam veremiyorum açıkcası. Kızlarsoruyorda mı konusulsun bu konu
  • 07-08-2024, 00:17:22
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta bitmeden açılır 2 taraf da naz yapıyor.
    Ooo toprağım, sen yorum yapınca bi ayrı güzel oluyor (Harputlu)
  • 07-08-2024, 00:18:37
    #7
    Cuma gününe kadar sonuçlanacak gibi.
  • 07-08-2024, 00:20:32
    #8
    İnstagram iyi şu anda.
    Evde dinleniyor, biraz aksaklığı var ama VPN tedavisile şimdilik yürüyor.
    Ama uzun süre VPN ile devam edeceğini düşünmüyorum. Yakında düzelir.
  • 07-08-2024, 00:24:31
    #9
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne instaymış arkadaş. neyse onu şimde değilde oy kullanırken düşünmek gerekiyordu.
    Binlerce insan instagramdan ekmek yiyor ticari bir platform çoğu kişi için, burası da ticaretin çok yoğun olduğu bir webmaster forumu sizi rahatsız eden bir durum varsa diğer konulara yorum yapabilirsiniz burada bu konunun açılması gayet doğal.