İnstagram ne durumda?
12
●750
- 07-08-2024, 00:11:29Hafta bitmeden açılır 2 taraf da naz yapıyor.
- 07-08-2024, 00:15:40arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yüzbinlerce kişinin ekmek yemesi, ve de r10.net in çok alakalı bir platform olması sebebi ile buradaki pek çok kişiyi ilgilendirmesi olabilir mi acaba sebep hocam bu kadar konu için?
tepki gösterecekseniz aaa bugün benim dogum günümmüş diye konu açanlara gösterebilirsiniz. Şuan r10.net de en çok muhbbaeti dönmesi gereken konu bu zaten forumun kitlesi gereği, insanların da rahatsız olmasına anlam veremiyorum açıkcası. Kızlarsoruyorda mı konusulsun bu konu - 07-08-2024, 00:17:22Ooo toprağım, sen yorum yapınca bi ayrı güzel oluyorElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Harputlu)
- 07-08-2024, 00:24:31Binlerce insan instagramdan ekmek yiyor ticari bir platform çoğu kişi için, burası da ticaretin çok yoğun olduğu bir webmaster forumu sizi rahatsız eden bir durum varsa diğer konulara yorum yapabilirsiniz burada bu konunun açılması gayet doğal.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Harputlu)